• تاریخ انتشار : 1403/05/10 - 09:45
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

... قطعاً به سرکشی بسیار بزرگی بر خواهید خاست (اسراء؛ آیه 4)

محکومیت جنایت جدید صهیونیست‌ها در ترور شهید اسماعیل هنیه توسط مدیر مرکز آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه

مرکز آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ترور وحشیانه یکی از استوانه‌های استوار مقاومت علیه اشغالگری را محکوم و بر لزوم نابودی این رژیم جعلی تأکیدی مجدد می‌کند.

دشمن صهیونیستی که 10 ماه است با پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و بر جای گذاردن 40 هزار کشته غیرنظامی اعم از زنان و کودکان در باریکه‌ای محصور به وسعت کمتر از 370 کیلومتر مربع با قریب به 2/300/000 سکنه نه تنها نتوانسته به رهبران میانی جناح نظامی حماس دست یابد که به رغم ویرانی هر آنچه در غزه یافت می‌شده حتی از یافتن گروگان‌های خود نیز عاجز بوده این درماندگی خود را در پس ترور اسماعیل هنیه در تهران پنهان می‌کند تا منطقه را به جنگی خانمان‌سوز بکشاند شاید که از این نمد کلاهی برای تداوم نگه‌داشت قدرت در دستان جنایتکاری به نام نتانیاهو ساخته شود.

این رژیم وحشی که در ماه‌های اخیر بارها توسط سازمان ملل و از جمله در موارد متعدد توسط دیوان بین‌المللی کیفری متهم به نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت شده می‌کوشد با ترور یکی از استوانه‌های مقاومت، سرپوشی بر تحقیر عملیات "وعده صادق"ی بگذارد که هیمنه اسرائیل را به تمامی فروریخت.

مرکز آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه این ترور فاقد هر گونه ارزش عملیاتی را محکوم و بر لزوم نابودی این رژیم جعلی تأکیدی مجدد می‌کند.

دکتر سیداحمد رضائی

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه

  • گروه خبری : اخبار مرکز,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 273046
احسان رزاقی
تهیه کننده

احسان رزاقی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *